Automobil-Eger Ajánlatok és akciók

Tökéletes társ minden úton. A nyüzsgő városi rohanáshoz megfelelő modelltől, a tágas üzleti, és az innovatív elektromos járműig a ŠKODA választéka mindent lefed. Találja meg az Ön számára tökéletes ŠKODA modellt!

  1. Ajánlatok és akciók
  2. Mobilitásgarancia
2025.02.02.
Ajánlatok

Mobilitásgarancia

Fontos tudnivalók

Mobilitásgarancia

Segélykérés az alábbi telefonszámokon lehetséges a nap 24 órájában, az év minden napján:


  • belföldről hívható, ingyenes zöld szám
    +36 80 204-143
  • külföldről is hívható szám
    +36 1 345-1776

Mit kell tenni a segélykérés bejelentésekor?

Gépkocsija meghibásodása esetén Önnek európai színvonalú segítséget nyújt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ, ahol idegen nyelveken is beszélő munkatársak várják a hívását és teremtenek kapcsolatot a külföldi partnerekkel. Szíves figyelmébe ajánljuk, hogy a szolgáltatásokra kizárólag akkor jogosult a gépjármű vezetője és utasa, ha az igénybevétel előtt haladéktalanul, de legkésőbb a meghibásodás észlelését követő 24 órán belül kapcsolatot teremt a Mobilitásgarancia Segélyhívó Központtal. Segélykérés esetén a földrajzi helytől függően a következő lehetőségek közül választhat:


1.A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása belföldről:

A 06-80/204-143-as vagy a 06-1/345-1776-os telefonszám hívásával Ön igénybe veheti - az adatok azonosítása után - a szolgáltatásainkat.


2.A Mobilitásgarancia Segélyhívó Központ hívása külföldről:

Szíveskedjen a magyarországi (36) és a budapesti (1) előhívószámot tárcsázni a 345-1776-os telefonszám előtt. Amennyiben Ön a telefonhívás költségét számlával igazolni tudja, úgy a Magyar Autóklub központjában utólag megtérítik Önnek.
A külföldön történt meghibásodásoknál a Mobilitásgarancia igazolásának legbiztosabb forrása a szervizfüzetben megtalálható szervizigazolások meg léte, ezért a gördülékenyebb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a gépjármű (külföldön és belföldön történő) használata közben, a szervizfüzetet mindig jól elérhető helyen tárolják a gépjárműben.


Mielőtt telefonál, kérjük, gyűjtse össze az alábbi adatokat:

  • Alvázszám
  • Rendszám
  • Mobilitásgarancia érvényessége
  • Kedvezményezett neve, címe
  • Visszahívható telefonszám
  • Meghibásodás természete
  • Meghibásodás földrajzi helye
  • Kilométeróra-állás


Hasznos tanácsok: 

  • Annak érdekében, hogy a segélyhívás után a gépkocsi üzemképességét a lehető leghamarabb biztosítani tudjuk, a segítségnyújtás megérkezéséig szakmai ismeretek hiányában ne kezdjen bele önállóan vagy harmadik fél segítségével a javításba!
  • Kövesse a gépjármű használati utasításában szereplő ajánlásokat!
  • Mindig a hivatalos szervizközpontokat válassza a javításhoz!
  • Dokumentálja a folyamat során felmerült költségeket, és őrizze meg a számlákat!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.